Danes je Ne mar 24, 2019 10:42 pm

Časovni pas: UTC + 1 ura




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 43 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: Alu amaterska raketa
OdgovorObjavljeno: Če avg 29, 2013 8:44 pm 
Odsoten
Moderator
Uporabniški avatar

Pridružen: Pe okt 21, 2005 6:03 pm
Prispevkov: 2033
Kraj: tukej
Zakaj bi silo motorja meril horizontalno pri tako močnih motorjih ? ali ni lažj postavit motor na glavo in izmerit silo ?

senzor tlaka ti služi merjenju tlaka v samem motorju

potisno silo meriš lahko drugače..

http://www.youtube.com/user/Storz6 tukaj v mojem profilu imaš nekaj posnetkov statičnih testov.. katere sm izvajal popolnoma amatersko in sicer tehtnico sem izdelal iz cevi in vzmeti od avtomobila..

Moj "doktorat" je napisan tukajle viewtopic.php?f=6&t=1381&start=120 ampak nekako mi je zmankalo zanimanja in volje za ta projekt (izpopovnit bi bilo potrebno gorivo ker je motor gorel zelo neenakomerno) na žalost so skoraj vse slike izginle..


p.s. predlagam, da sprašuješ naprej v svoji temi, da nebomo smetili te...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Alu amaterska raketa
OdgovorObjavljeno: Pe avg 30, 2013 5:51 pm 
Odsoten

Pridružen: Ne jan 06, 2013 7:46 pm
Prispevkov: 116
Kraj: Ljubljana
Prednost ki jo vidim pri horizotalnemu merjenju je to, da se izmeri točen potisk.

Če postaviš na tehtnico vertikalno potem moraš upoštevati, da je teža motorja po eni sekundi manjša kot na začetku, se pravi pride do nekega manjšega odstopanja ali pa do dodatnega dela s prištevanjem mase goriva ipd.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Alu amaterska raketa
OdgovorObjavljeno: Pe avg 30, 2013 8:07 pm 
Odsoten
Moderator
Uporabniški avatar

Pridružen: Pe okt 21, 2005 6:03 pm
Prispevkov: 2033
Kraj: tukej
Imaš na nek način prav, ampak je količina goriva zanemarljiva v primerjavi s potiskom.. Razn če se greš takšno natančnost..

Naj ti še povem da je moj motor pri prvem testu pokazal sredno potisno 192N pri zadnem pa 211N pri praktično istm gorivu.. razlika je bila le očitno v količini zračnih mehurčkov v samem gorivu.. razlika je 19N oz če damo to v kg je to 1,9 kg. v motorju je pa cca 350-400 g goriva (ne vem točno iz glave ampak je številka tam nekje) tako, da niti nima kaj dosti vloge sama masa goriva...


in mislim da boš zelo težko naredil 2 popolnoma enaka statična testa... Tako, da lahko samo težo goriva zanemariš pri statičnem testu..


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 43 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3

Časovni pas: UTC + 1 ura


Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group