Danes je Pe okt 18, 2019 12:30 pm

Časovni pas: UTC + 1 ura




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 28 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: domača izdelava aluminijevega prahu?
OdgovorObjavljeno: Sr maj 20, 2009 12:56 pm 
Odsoten

Pridružen: To maj 19, 2009 6:52 pm
Prispevkov: 715
Kraj: za devetimi gorami
Zadnič sem na youtube našel posnetek stroja za izdelavo al. prahu doma. malo sem sicer skeptičen saj se na posnetku ni dobro videla kako fin je prah. nasplošno je bil posnetek zelo slab. zanima me če ima gdo s tem kakšne izkšnje oz. kako fin al. prah se sploh da narediti doma.


hvala za odgovor že vnaprej.
l.p.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Sr maj 20, 2009 1:50 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Pe nov 28, 2008 11:54 am
Prispevkov: 495
Kraj: celje
Rabiš Al opilke, ki jih daš v BM za 1 teden, in ven dobiš 200-400 mesh prah.

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če maj 21, 2009 2:51 pm 
Odsoten

Pridružen: To maj 19, 2009 6:52 pm
Prispevkov: 715
Kraj: za devetimi gorami
sem že poskusil vendar se ne obnese najbolje, vsaj ne s svinčenimi kroglami. opilki so se prijemali na krogle. bi morale biti jeklene?
bom poskusil šeenkrat s svinčenimi in malo bol finimi opilki.

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če maj 21, 2009 4:42 pm 
Odsoten
Moderator
Uporabniški avatar

Pridružen: Pe okt 21, 2005 6:03 pm
Prispevkov: 2033
Kraj: tukej
Ko melješ aluminij moraš odpret posodo vsaj na 2 ure zaradi oxidacije aluminija... Ker če nebi odrl posode bi lahko prišlo do samovžiga, ko bi odprl posodo... Kar absolutno neebi bilo dobro zate in tvoje kocine


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če maj 21, 2009 4:45 pm 
Odsoten
Moderator
Uporabniški avatar

Pridružen: To sep 28, 2004 1:43 pm
Prispevkov: 2216
Kraj: Ljubjana
Hehe, bi blo še kaj hujšega kot da ti požge kocine :lol:
Sicer na najdem slike zdele, samo predstavljaj si kot da bi si termit prižgal na roki...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če maj 21, 2009 7:54 pm 
Odsoten

Pridružen: To maj 19, 2009 6:52 pm
Prispevkov: 715
Kraj: za devetimi gorami
u to je pa bila depilacija :D ravno sem poskušal razne načine za mletje aluminija-najbolj obetavno se mi je zdelo mletje alu-folijastih "opilkov", ki sem jih že prej mlel v BM, v mlinčku za kavo z malo vode. zelo lepo se zmelje oz. "zmiksa", voda pa pomaga hladiti rezilo. skoraj pa sem naredil katastrofo saj se mi je nekoč stopila tesnilka pod rezilom(preveč sem ga mučil :) ) in je začela voda počasi odtekat v motor... še dobro da sem pravi čas opazil... voda, zmešana z alu prahom se mi ne zdi ravno dobra za motor :D


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če maj 21, 2009 9:38 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Če apr 19, 2007 5:57 pm
Prispevkov: 731
:wink: motor mlinčka za kavo deluje na 220V, mlinček pa ni narejen tako, da bi bil vodotesen... Tako da pomojem ni nevem kako dobra ideja točiti vodo vanj...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Pe maj 22, 2009 12:28 pm 
Odsoten

Pridružen: To maj 19, 2009 6:52 pm
Prispevkov: 715
Kraj: za devetimi gorami
imam takega ki je vodotesen. tisti "magic bullet" iz top shopa. retilo se skupaj s tesnilko da zamenjati.
mlel sem kake 5 min, velikost opilkov pa se je zmanjšala za skoraj polovico. poleg tega je bilo v vodi(ko so se večji delci usedli na dno) precej izjemno finega temnega al prahu.
je gdo gdaj dal v BM kako mokro mešanico? zanima me kako se obnese


lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Pe maj 22, 2009 9:31 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Če apr 19, 2007 5:57 pm
Prispevkov: 731
Meni se je soliter enkrat sprijel na stene, ker ni bil popolnoma suh, prav za "mokro" mletje pa še nisem slišal... Pa je tako zmlet aluminij enako aktiven kot običajni? Ker pomojem je problem, da se tvorijo krogljice in da je v vodi oksidacija še hitrejša. Ena možnost je tudi uporaba suhega medija za mletje, npr. soli (hehe, soliter je slaba ideja), samo potem vseeno ostane vprašanje kako vse skupaj ločiti...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: So maj 23, 2009 11:21 am 
Odsoten

Pridružen: To maj 19, 2009 6:52 pm
Prispevkov: 715
Kraj: za devetimi gorami
ja reaktivnost zna biti problem... se strinjam, da voda res ni najboljša izbira. kaj pa mogoče etanol? vredno je poskusiti. takoj ko kupim novo rezilo in tesnilko bom poskusil(res nebi rad da mi etanol kaplja v motor :D ). tudi tisti način s soljo se mi zdi obetaven, vendar pa bi bilo pomoje treba rezilo vsake par minut hladiti. pa tudi al prah bi bilo treba izpirat potem ko bi bil zmlet, da bi izločil sol. odplaknilo bi verjetno tudi kar precej najbolj finega al prahu.


lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: So maj 23, 2009 2:08 pm 
Odsoten

Pridružen: To maj 19, 2009 6:52 pm
Prispevkov: 715
Kraj: za devetimi gorami
danes sem v mlinčku za kavo mlel mešanico soli in al. opilkov(made from alu-folija). sicer nisem dolgo mlel ker se je zelo grel.
malo se ga je zmlelo v izjemno fin prah, seveda pomešan s soljo. bil je svetle, sive barve a ko sem ga raztopil v vodi, da bi ločil sol od al. prahu je ta postal črn :cry: . zelo grdo je oksidiral zato je žal neuporaben.
pogruntat morem neki drugega...

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: So maj 23, 2009 2:48 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Sr dec 03, 2008 7:15 pm
Prispevkov: 45
se bi dalo mogoče z ogljem reducirat nazaj Al tako kot pri bakrovem oksidu.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: So maj 23, 2009 5:31 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Če apr 19, 2007 5:57 pm
Prispevkov: 731
Aluminijev oksid je bele barve... German dark je pa črn... Čeprav bi znal nastati tudi kak aluminat ali aluminijev klorid... Mogoče bi se dalo mešanico ločit z elektomagnetom visoke frekvence? Ali pa uporabit kako drugo sol?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: So maj 23, 2009 8:18 pm 
Odsoten

Pridružen: To maj 19, 2009 6:52 pm
Prispevkov: 715
Kraj: za devetimi gorami
kaj pa če bi uporabljal drugačno topilo? problem je da mora stopiti sol, ne sme reagirat s aluminijem, pa še pretirano drag ne sme biti saj se zmes da ločiti le tako, da priliješ topilo(vodo), počakaš da se al usede in odliješ. to je treba dostikrat ponoviti da se izpere vso sol zato pa ni ravno dobro da je topilo preveč drago.
kolikor sem razmišljal se ne spovnim nobenega posebej primernega topila...
to s kloridom je zelo možno, saj je podobne barve kot usedlina, ki nastane po reakciji med Al in HCl.
kako bi lahko ločil al s pomočjo magnetizma če le ta ni magneten???

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: So maj 23, 2009 9:59 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Sr dec 03, 2008 7:15 pm
Prispevkov: 45
Amoniak mogoče?Tudi z alkoholom nebi smel biti prevelik problem...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Ne maj 24, 2009 10:33 am 
Odsoten

Pridružen: To maj 19, 2009 6:52 pm
Prispevkov: 715
Kraj: za devetimi gorami
amoniak je stopljen v vodi, alkohol pa ne topi soli saj je polarno topilo.
nič ne bo... :(


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Ne maj 24, 2009 9:38 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Če apr 19, 2007 5:57 pm
Prispevkov: 731
Aluminij lahko ločiš s pomočjo visokofrekvenčnega elektromagneta, nisem pa siguren, če bo deloval tudi na tako majhne delce... Hehe, kaj pa če daš malo manj soli in malo več aluminija?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Po maj 25, 2009 9:50 am 
Odsoten

Pridružen: Če jun 17, 2004 1:08 pm
Prispevkov: 569
minerec je napisal/-a:
amoniak je stopljen v vodi, alkohol pa ne topi soli saj je polarno topilo.
nič ne bo... :(


Voda je tudi polarno topilo, pa topi sol. Razlog, da se sol ne topi v alkoholu je nekje drugje se mi zdi.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: To maj 26, 2009 1:08 pm 
Odsoten

Pridružen: To maj 19, 2009 6:52 pm
Prispevkov: 715
Kraj: za devetimi gorami
Pa tudi etanol ni nikoli 100%, vedno je zraven voda tako da tudi če bi topil sol bi še vedno reagiral z aluminijem. Mislim da bom mlel kar v BM. Sicer res dolgo traja in moj domači BM se pri tem muči kot nevem kaj a je pomoje vredno...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: To maj 26, 2009 5:42 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Če apr 19, 2007 5:57 pm
Prispevkov: 731
Če kdo nima aluminjastih opilkov lahko doma nekaj podobnega naredi na sledeč način: narediš kepo iz alufolije, jo sploščiš s kladivom in jo potem s škarjami za kovino najprej narežeš na čim ožje trakce, nato pa trakce še na kvadratke... Hehe, z vsem tem pa potem veselo najprej v mlinček za kavo... Potem pa v terilnico, če si mazohist ali pa BM . :wink:


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 28 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Časovni pas: UTC + 1 ura


Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group