Danes je To okt 15, 2019 5:12 am

Časovni pas: UTC + 1 ura




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 27 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če apr 10, 2008 10:09 am 
Odsoten

Pridružen: Ne jan 13, 2008 8:22 pm
Prispevkov: 91
Kraj: Ljubljana
meni pa nikakor ne rata naredit Al v prahu z kavnim mlinčkom... Razlaga?

Slika

Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če apr 10, 2008 11:54 am 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Pe maj 04, 2007 6:26 pm
Prispevkov: 1013
Premalo časa mleto. In ne delaj tega v mlinčku, ker ga boš pokvaril. Raje si naredi ball mill pa daj not za ene 2-3dni.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če apr 10, 2008 5:33 pm 
Odsoten

Pridružen: Ne jan 13, 2008 8:22 pm
Prispevkov: 91
Kraj: Ljubljana
ja sej vem, samo on je rekel, da je naredil v mlinčku... :oops:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Če apr 10, 2008 5:55 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Pe maj 04, 2007 6:26 pm
Prispevkov: 1013
Cronus je napisal/-a:
ja sej vem, samo on je rekel, da je naredil v mlinčku... :oops:


Kdo on?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: To maj 06, 2008 4:21 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Pe jan 11, 2008 10:05 pm
Prispevkov: 248
Kraj: Zagreb
jel se mogu uporabiti opiljki za termit???


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: To maj 06, 2008 6:12 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Če apr 19, 2007 5:57 pm
Prispevkov: 731
@cronus: če prebereš moj post, boš videl, da piše da sem se potem še malo ročno "pomatral" z terilnico. Sicer pa je končni izdelek zgledal kar blizu kupljenemu 400 mesh aluminiju (sicer z terilnico narediš flake Al, ki je občutljivejši).

@kemikaš: ja, čeprav odvisno kako veliki so (pomojem jih boš moral vsah zdrobit). Za termit tudi ni najboljše meti nekega zelo finega aluminija, ker že recimo 400 mesh gori skoraj eksplozivno, predvsem pa prehitro, da bi prišlo do termičnega efekta, ki ga ponavadi z termitom hočeš doseči. Mogoče še bolje če pomešaš del opilkov (ti bodo goreli bolj počasi in zares dajali vročino mešanici) in nekaj bolj finega aluminija (da lahko štartaš reakcijo in da vmes ne crkne).


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: Pe jan 30, 2009 7:07 pm 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: Sr jan 21, 2009 6:19 pm
Prispevkov: 100
Zanima me če termit rata iz Mg pa Al2O3.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 27 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2

Časovni pas: UTC + 1 ura


Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group